niedziela, 14 lutego 2016

Tym razem się uda?

Jestem tu z wami dosyć długo. Próbowałam dzielić się tym, czego sama się dowiedziałam i próbowałam. Chciałam by ktoś tutaj znalazł motywacje do zmiany. Przez czas blog był bardzo aktywny, mile czytany. Jednak sama próbowałam jednak wielokrotnie zacząć dbać o siebie. I udawało mi się.. ale przez bardzo krotko. Po pewnym czasie blog praktycznie zamarł. Jednak tym razem dostałam mega motywacyjnego kopa. To dopiero trzeci tydzień, jednak jak na razie to najdłuższy czas w którym udaje mi się wytrwać. Ćwiczenia, zdrowsza dieta. Mam nadzieje, ze tym razem uda mi się, a także, ze znajdzie się ktoś kto dzięki temu blogowi dostanie równie dużej inspiracji. Jeżeli będą chętni, udostępnię pomysły na smaczne szybki zdrowe dania, ćwiczenia które polecam oraz które pomogły mi, oraz jakieś metamorfozy.

NOWY BLOG: everythingworksnow.blogspot.com przez jakiś czas posty będą publikowane na obu blogach, jednak zapraszam do obserwacji tego nowego, aby być na bieżąco :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz