sobota, 23 listopada 2013

Fitness routine

Mamy trzydzieści dni. W trakcie nich zmotywujemy się nie tylko do regularnych ćwiczeń ale też do nauki. Wszystko wykonywać będziemy na podstawie planu. Każdy dopasować go musi do siebie indywidualnie. Dlaczego? Nie każdy idzie do szkoły o tej samej godzinie, ma do niej inną odległość, niektórzy mają zajęcia pozaszkolne. Więc każdy musi do grafiku wcisnąć własne czynności. Czas przeznaczmy też na naukę, bo to dzięki niej budujemy sobie przyszłość. Poniżej dam wam mój przykładowy rozpis zajęć. Pamiętajcie, żeby spać co najmniej 8 godzin i pić około dwóch litrów wody dziennie! Dodatkowo spróbujcie ograniczyć, a najlepiej wyeliminować z waszego jadłospisu wszystko co tuczy. Jeżeli nie znacie na pamięć waszego planu ćwiczeń zapiszcie go sobie na kartce, lub zapiszcie sobie na komputerze link do wideo. Możecie też poszukać jakiejś aplikacji na telefon. Co prawie najważniejsze, jedzcie regularnie, bo to ta czynność przyśpiesza wasz metabolizm. Kto się piszę ze mną na "wyzwanie fitness routine"? Nie jedna z was zauważy, że fitness routine to coś innego. Jednak w tym planie, każda czynność ma przypisaną godzinę, przez co nie zapomnimy o ćwiczeniach i zmobilizujemy się do nich. Powodzenia :)



6 komentarzy:

  1. zostałaś nominowany do LBA , szczegóły u mnie:
    http://swiatwmoimwydaniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)

    Zajrzyj na mojego bloga -> czeka świąteczny konkurs ;)

    + dodaję do obserwowanych , jeśli chcesz, też mnie zaobserwuj ;)


    Również!
    Zachęcam Cię do polubienia mojej strony
    https://www.facebook.com/CocoMaid.blog?ref=hl

    Dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że rzeczywiście jesteś zakręcona na punkcie odchudzania choć waga 52 kg przy wzroście 162 cm jest jak najbardziej prawidłowa . Twoje BMI to 19,8 czyli jest idealne ale już od 19,4 zaczyna się niedowaga. Z tego co zauważyłam jesteś młodą uczącą się dziewczyną i patrzysz na swoją figurę zbyt krytycznie. Proszę cię uważaj bo naprawdę nie masz się z czego odchudzać. Nie przekrocz granicy zdrowego rozsądku. Dbanie o figurę i kondycję to jedno, a odchudzanie się z chudego na wychudzonego to swoją drogą. Więcej samoakceptacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie narzekam na swój wygląd, ale mam dość widoczny brzuch, zależy mi wyłącznie żeby go zlikwidować i pomoc innym, którzy na prawdę utraty kilogramów. Bardzo dziękuję za Twój komentarz.

      Usuń
  4. No tak motywacja jest najważniejsza, trzeba ją mieć inaczej się nic nie osiągnie
    http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę warto wyrobić sobie nawyk aktywności fizycznej i zdrowego żywienia, dzięki temu czujemy się o wiele lepiej! Tak jak koleżanka wyżej pisała, nie przesadzaj, przy ćwiczeniach spożywaj odpowiednią ilość węglowodanów, białka i tłuszczów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń